2011. március 21., hétfő

Pingvin jelmez

Mivel idén már kétszer is úsztam a tengerben, be kell látnom, a szezon elkezdődött. Nem halaszthattam tovább a merüléshez feltétlen szükséges felszerelések beszerzését.

Ezért szombaton elmentünk Alexszel együtt a Survival-ba, hogy vegyünk nekem egy ruhát. Az elképzelés az volt, hogy az első ruhám egy nem túl drága, de használható darab lesz. Szerettem volna mellé még egy nagyon jó vadászuszonyt, olyat, amit csak egyszer kell megvenni, de ez nem jött össze. Egyrészt mert a boltban nem volt egyáltalán, másrészt pedig azt a tanácsot kaptam, hogy előtte próbáljak ki párat, hogy tudjam, valójában mire van szükségem.

Visszatérve a ruhához. Mivel már úsztam a tengerben, és nem fagytam bele, ezért Alex is, és az eladó srác is azt javasolta, hogy 3mm körülit nézzek. Az ár, méret, vastagság háromszögben végül egy Beuchat Mundial Cammo Green 3.5mm ruha maradt. Úgyhogy megvan az első terep színű pingvin jelmezem.


Lett még hozzá egy pár kesztyű, hogy a ki-be mászkáláskor ne sértsem meg a kezem a sziklákon. Illetve megfelelő mennyiségű súly, hogy balanszírozva legyek a víz alatt. Ja,és kaptam egy húsz százalékos kedvezményre jogosító törzsvásárlói kártyát. Ezen meg sem lepődöm. Ez itt így szokás. Bemész valahová vásárolni, és kapsz egy bónusz kártyát.

Az egyetlen szívfájdalmam csupán az, hogy a következő két hétben biztosan nem fogom tudni kipróbálni új szerzeményeimet.

2 megjegyzés:

  1. Hali,

    Voltam ma uszni kicsit a Farosnal Pervoliaban a viz eleg turheto de mivel ruhat nem vittem ezert kb 30 p utan feladtam.
    Azt gondoltam naivan ,hogy mivel tel van es kevesebb a kannibal a vizben tele lesz mindennel ami szem szaj ingere de sajna minden remenyem ellenere tenyernyi halakon,kissebb rakokon es par tintahalon kivul semmit sem talaltam.
    Asszem elmondhatjuk ,hogy Larnaca finoman szolva is nem a legidealisabb merulohely hacsak nem visznek be hajoval tavolabb a partrol.
    BTW :
    Vmikor osszefuthatnank ha van kedvetek.

    Attila

    VálaszTörlés
  2. Szia Tamás!

    A bejegyzés címének jobban illet volna a "Ariel gondjai, avagy mennyibe kerül manapság trendi hableánynak lenni" :) !

    Üdvözlettel:

    Zsolt

    VálaszTörlés