2011. március 7., hétfő

Greko-fok

Szombaton nagyon szép időnk volt. A netes időjárás-előrejelzés szerint 21 fok, 3 km/h széllel. Ennek tudatában felpakoltuk a bringákat, strandszerkót és elmentünk a Greko-fokhoz. Ezen a környéken jártunk már korábban is. Akkor ezt írtuk róla.



Most az autót szintén a barlangok mellett állítottuk le. Amíg én megnéztem, hogy milyen a víz, addig Zsófi napozott. A víz kétszer fél óra teszt után jelentem, jó volt. Nem épp pancsi meleg, folyamatosan mozogni kellett, hogy ne fázzak. De azért nem volt rossz program március 5-re. A lelkesedés egyébként is fűtött már rendesen.



Mire visszamásztam a sziklákon Zsófihoz, meg is száradtam. Aztán biciklire pattantunk és tekertünk egyet a környéken. Elgurultunk a sziget legdélkeletibb pontjához, illetve az itt lévő katonai radarállomás bejáratáig. Onnan visszafelé tettünk egy kis kitérőt az Agioi Anargyroi kápolnához.




Egész nap gyönyörű időnk volt, jó kis tavaszi kirándulást sikerült összehozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése