2010. szeptember 30., csütörtök

Az én első nagy napom

Azt hiszem, itt az ideje, hogy én is írjak ide néhány sort, és most már be tudok olyan dolgokról is számolni, amiről Tamás nem :)

Túl vagyok az első két interjúmon. A délelőtti várakozáson felülien sikerült. Mindkét hely ügyvédi iroda, és mindkét cég főtevékenysége gazdasági jellegű (offshore).

Nos, az első helyen fél órát beszélgettem egy nálam max. 5 évvel idősebb sráccal, a végére már-már barátok lettünk. Azt mondta, hogy az egyetlen aggodalma velem szemben, hogy mi van, ha meggondolom magam, és fél év múlva hazamegyek. Próbáltam észérvekkel alátámasztani, hogy ez nem szerepel a terveim között és minden jel arra utal, hogy a félelme alaptalan, hisz felszámoltam az otthoni állásomat, próbálunk hosszú távra berendezkedni itt, például a lakásbérletünk is 1 évre szól... Jövő héten értesít, meglátjuk.

A délutáni... 2 órát interjúztam. Először kitöltettek velem egy kérdőívet: alapadatok, családi adatok (ki az anyukám, az apukám, mit dolgoznak, egyedülálló vagyok-e), végzettség, elképzelések a jövőre, stb. Aztán jött a HR-es srác, vele kb. fél óra hasonló témakörben. Ezek után felvitt a vezető irodájába. Amíg várakoztunk, a kezembe adott egy brossúrát, hogy a jövő héten érkezik hozzájuk egy külföldi miniszterelnök, és az ő tiszteletére készítették azt a kis barátságfüzetet.
Megérkezett a vezető, akivel szerintem 1 óra alatt 4 mondatot sikerült váltani, folyton csöngött a telefonja, alá kellett írnia, mennie kellett. De ezalatt sem hagytak unatkozni. Beszélgetnem kellett egy vezető ügyvéddel, a HR-s sráccal és egy magyar lányt is elővarázsoltak. (Egyébként ennél a cégnél 4 magyar van, és 200 alkalmazott a nicosiai irodájukban, a világ minden részéről) Ez Nicosia legnagyobb és legnevesebb irodája. Szóval az Álom. A válasz jövő héten várható innen is. Azt hiszem, én lennék a legboldogabb, ha sikerülne.

3 megjegyzés:

  1. Szia Zsófi, itt F. Évi a KIM-ből :)
    Csak tudd, hogy figyelemmel kísérem a blogotokat!
    Amit az interjúkról írsz, szuperül hangzik, és az albérletetek sem rossz!

    VálaszTörlés
  2. te leszel a ciprusi magyar kapcsolat, az offshore világ királynője. ebben biztos vagyok. fingers crossed! ;)

    VálaszTörlés
  3. már tudom, hova kell forduljak ha bűnözni mitbeszélek kreatívan szeretném intézni a pénzügyeket :P
    (ez a ricsi csak itt alneven)

    VálaszTörlés