2010. szeptember 29., szerda

Első nap

Megérkeztünk, és máris annyi mindent történt, hogy ha nem írom le, akkor soha nem fogom, úgyhogy most megpróbálom összegezni mindazt, ami az úton, illetve az első nap történt. Figyelem, zanzásítva lesz az egész.

Reptér Ferihegy 2 B terminál:
Köszönjük mindenkinek, akik kikísértek, és még utoljára könnyes búcsút intettek nekünk! Túlsúlyosak voltunk, meg izgultunk kicsit a kézipoggyászban lapuló szódásszifon miatt, de minden simának tűnt, és túljutottunk a szigorított átvilágításon. Aztán mikor már épp fellélegeztünk, bemondták a nevemet, majd egy rendőrnéni bevezetett egy szűk kis szobába. Aztán kiszedette a nem kézipoggyászként feladott csomagomból a szódapatronokat. Egyenlőre ugrott a fröccs az itteni borokból. Ezek után minden simán ment.
Felszálltunk, elszálltunk, leszálltunk. Megérkeztünk a forró ciprusi éjszakába, és lazát átcsentük az egy üveg Gere Kopárunkat a biosecurity-n.

Érkezéstől minden simán ment. Shuttle bus-szal be a fővárosba, ott taxiba, el a hotelbe, ahol munkaadóim foglaltak nekünk előre szállást. A hotelben pedig várt az ágyunk, nem kellett fél éjszakát parkban aludnunk.

Reggel aztán gyorsan szereztünk helyi mobilszámokat, majd hívtam a srácot, aki ígérte, hogy segít albit keresni. Dél körül meg is jelent. Megnéztünk három különböző albérletet, amiből kettő nagyon, egy meg kicsit szomorított el minket. Aztán elmentünk ebédelni, ahol befutott a cég további két tagja. Megebédeltünk, cseverésztünk aztán még az irodát is megnéztük, ahol dolgozni fogok. Most jelezném, a kedves magyarországi exkollegáknak, hogy nem a pincében kell követ törnöm vasgolyóval a lábamon. Az iroda ablaka az óvárosra néz, a kilátás pazar, a sarokban pedig nem láttam csákányt letámasztva.
Ezután kaptunk Zsófival egy órácska kimenőt, amit a fent említett óvárosban császkálással töltöttünk.
Séta után ismét nyakunkba vettük a várost, és újabb három albit néztünk meg. A végére pedig sikerült szerződést kötni. Holnap még át kell íratni a villanyt a nevemre, és rá kell venni a villamosműveket, hogy kapcsolják vissza a kéróba az áramot. Ettől kicsit tartok, illeve attól, hogy ha valami miatt ez nem sikerül, lévén péntek munkaszüneti nap, hétvégére áram nélkül maradunk. A lakásról egyébként bővebben még fogok írni, sőt fotókkal is fogok illusztrálni mindent, de most megyek és alszom. Hulla vagyok, egy boldog hulla!