2010. szeptember 23., csütörtök

Ügyfél megtartási intézkedések

Na, kérem, itt a végjáték. Ma elmentem a telefon szolgáltatómhoz, és fel is bosszantottak rendesen, de előtte még elmondom gyorsan, hogy a miért nem nulla forint bankban bizony elég vaskos összeget vontak le készpénzfelvétel után, amit az egyik bankfiókjukban követtem el. Szóval amit itt összeömlengtem, azt kicsit beárnyékolta a fenti tény.

Tehát akkor vissza a Telenorhoz. A marketingesek szerintem aludtak az ügyfél megtartási intézkedések órán. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját kútfőből úgy gondolták, ügyfelet úgy kell megtartani, hogy lehetetlenné, vagy legalábbi erősen megterhelővé tesszük a kilépés feltételeit. Okos gondolat. Mindezt a következőből vezettem le.

Volt náluk három különböző számom, amiket meg akartam szüntetni. Volt egy mobilinternet. Ezt szerencsére előrelátóan hűségnyilatkozat nélkül kötöttem. Viszont, mivel 21-én van a számlazárás, én meg badar módon 23-án mentem be lemondani, sajna egy hónapot ki kell fizetnem pluszba. Nagyot nyel, mosolyog, sebaj, belefér.
Van náluk egy hűségnyilatkozattal még egy hónapig ellátott előfizetésem. Azt ugye lemondani nem lehet. Sebaj, keressünk meg a legolcsóbb havidíjjal rendelkező előfizetést, kiadok egy megbízást most, és majd szüntessék meg két hónap múlva. Gondoltam én, meg elő is vezettem, mire a párbeszéd:

- Azt nem lehet, fáradjon be akkor.
- De - könyörgöm, - külföldön leszek.
- Hatalmazzon meg valakit.
- Ok, meghatalmazok.... - vörösödik a fejem. - Akkor legalább az előfizetést, kérem....
- Azt itt az ügyfélszolgálaton(!) nem lehet, hanem írjon róla egy emailt.

Mivan?!Jól van, mosolyt visszaerőltet.

- Írjunk már innen.
- Itt nincs internet.
- Ok, megírom otthonról. - Beletörődtem.

Ez a fenti volt Zsófi telefonja. Az utolsó előfizetés a saját telefonom. Ennek a számát meg szerettem volna tartani, ezért úgy döntöttem, átteszem kártyásra, roaminggal. Ez meg is történt. Sajnos a pannonnak csak egy kártyás tarifacsomagja van, ahol 41 forint a percdíj, és az sms. Ha külföldön fogadok hívást, az ötvenvalamennyi percenként, a külföldről indított hívások árát le sem merem írni.

Most szólok, nem fog sokáig élni a mindenki által ismert számom.

Mindezt még tetézte, hogy a hóközi számlát nem tudták kiállítani, hanem majd küldik postán. Ráadásul a pontos összeget sem tudták megmondani, hogy mennyibe fog kerülni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése