2011. május 3., kedd

Új munkahely

Az elmúlt hónap eseményekben nem szűkölködött. Április elején otthon voltunk, elkezdődtek a görög óráink, Tamás nyelvvizsgázott és versenyen volt, én eljutottam a larnacai bíróságra egy tárgyalásra, egyedül intéztem az ügyeket a Cégnyilvántartóban, ideiglenes letelepedési engedélyt kértünk, sőt még vendégeink is jöttek.

Számomra egy hatalmas lehetőséget is tartogatott április. 1 nap leforgása alatt munkahelyet váltottam. Az előző helyemről semmi rosszat nem akarok mondani, de éreztem már egy ideje, hogy amint tudok, továbbállok. Amikor szeptemberben Ciprusra költöztünk, az első állásinterjúimról beszámoltam itt. A második hely, ahova jelentkeztem, az Álom, akkor nem sikerült. Most viszont, immár több mint két hete itt, Ciprus legnagyobb és legnevesebb irodájában dolgozom. A nicosiai iroda kb. 200 alkalmazottal működik (5 magyarral) , irodája van még a cégnek pl. Limasszolban, Moszkvában és Budapesten is.

Egy szerdai nap dél körül hívtak interjúra, délután 5-től 7-ig faggattak, majd megkérdezték, hogy mikor akarok kezdeni. Csütörtökön felmondtam, pénteken az Álom beteljesülésének örömére egész nap a helynek megfelelő öltözéket szereztem be magamnak, hétfőn kezdtem. (A dress code négyszer vastagabb, mint a szerződésem)
A munkaidő 8-tól 18 óráig tart, 13-15 óra közt ebédszünet, amikor mindenki hazamegy.

Én úgy döntöttem, kihasználom azt a két órát, tornázni járok. Találtam egy termet 5 percre az irodától, és mivel délben nem sokan járnak oda, saját személyi edzőm is van. A délutáni 3 munkaóra egy pillanat alatt elröppen ezután.

6-kor pedig hulla fáradtan, de elégedettem fejeztem be eddig a munkát, és nagyon bízom benne, hogy ez még sokáig így is marad.

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok Zsófi! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsófika!
    Névnapod alkalmából nagyon sok boldogságot kívánunk!
    Puszi Zoli bá.

    VálaszTörlés
  3. Szia Zsófika!Boldog és örömökben gazdag névnapot kivánunk! Zoli bá-ék.Budapestről.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen Zoli bácsi!

    VálaszTörlés