2010. december 20., hétfő

Céges vacsi satöbbi

A hétvégénket sok kisebb program színesítette. A programokról az eszembe jutás sorrendjében írok.

Céges karácsonyi vacsi
A hétvégén vacsorára voltunk hivatalosak. A cégem az év vége és karácsony alkalmából meghívott minket vacsorázni. Hú de furcsa ezt leírni egy négy fős cégnél. Összesen heten voltunk, Három kollegám, kettőjük felesége, meg mi ketten Zsófival. Az esemény egy görög tavernába volt szervezve. Hagyományos több fogásos ételsort ettünk. Hasonló volt, mint a hús meze. Lehet, hogy azért, mert pont az volt. Mivel nem én rendeltem, ezért nem tudom. Zsófi szerint a sültek nem voltak rendesen megsütve. Én nem panaszkodom. Szerintem finomak és kiadósak voltak a fogások. Mellé görög Shirazt ittunk, ami várakozásomat felülmúlva szintén jó volt. Vacsora közben jót beszélgettünk. A fő téma a ciprusi és a magyar konyha közti különbség volt, de szót ejtettünk mellette sok minden másról is.
Összességében kellemes évzáró vacsora volt.

Bicaj, jóidő
A zsúfolt hétvége mellett jutott időnk arra is, hogy napközben kimenjünk biciklizni kicsit. Olyan szép időnk volt, hogy rövidujjúban tudtunk tekerni. Sokat nem bringáztunk, csak elmentünk egy zöldségeshez, majd egy általam régebben kinézett boltba. Végül még csaptunk egy nagy karikát a városban aztán hazamentünk.

Ajándékok
Le se merem lassan írni, de még mindig jutott erre a hétvégére is ajándék után szaladgálásból. Nem csak nekünk, másnak is. A város azon pontjain, ahol bármit be lehetett szerezni hatalmas tömeg volt. Azt hittem ezen a kis szigeten soha nem fog előjönni az otthon érzett mérhetetlen tömegiszonyom, amit például a reggeli piros hetesen való utazás tudott kiváltani. Tévedtem.
Jövőre nyáron elkezdek ajándék után kajtatni.

Ja, és ha még egyszer meg kell hallgatnom a Tavaly karácsonyi sztorit, vagy a Kövezést a karácsonyfa körül … inkább nem is fogadkozom. Szerintem minden rendes ember tudja, mit érzek. Márpedig itt a csapból is ezek folynak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése