2010. november 18., csütörtök

Bicajjal munkába

Ma volt az első nap, hogy bicajjal mentem munkába. A cég még nem költözött el az új helyre, de én már elkezdtem tréningezni. Meg aztán a technikai akadályok is elhárultak az utamból azzal, hogy vendégeink elhozták otthon maradt lakatom, sisakom, kesztyűm. Így könnyen ki tudom pányvázni Hópelyhet, amíg húzom az igát. A nacim szárát össze is kentem rendesen. Innentől bicajos futáros, jobb lábon felhajtott gatyás üzemmódra váltok.

Tudom nem nagy dolog, de azért örüljetek velem!

2 megjegyzés:

  1. én veled örülök, tök jó, hogy bringázol odakinn is. itt beköszöntött a kutyavilág a biciklisekre. a héten volt eső, aztán meg tegnap éjjel még hóvihar is. szóval megvolt az első hajnalban hóesésben hóemberré válás hazaérés közben. de majd meglátod, ha hazaérsz. hozz el néhány fokot a 27-ből, ígérd meg!
    Zsófinak mikor lesz csini csajbringája?

    VálaszTörlés
  2. Zsófinak épp aznap lett bicaja, mikor kérdezted :)
    Ha megy haza, majd visz meleget, és hoz cserébe havat.

    VálaszTörlés