2010. november 22., hétfő

Marha 2.0

Ma megcsináltam a második, nagyobb szelet marhát. Kicsit meg is fogadtam Eszter és Ricsi tanácsát, meg kicsit nem is. Péntek este áttettem a fagyasztóból a hűtőbe a husit, hogy felengedjen. Szombat reggel aztán bedörzsöltem borssal, majd nyakon öntöttem olajjal. Megmasszíroztam, aztán celofán, vissza a hűtőbe. Hétfő este aztán forró serpenyőbe vágtam. Másfél perc nagy lángon, mindkét oldalán, aztán tíz-tíz perc kis lángon fedővel párolva.

"Fiam, maga kifogta Dél-Amerikát, ..."


Mikor kivettem a barna szósz szinte tökéletes volt az alján. Kapri bogyóval, és Zsófi által sütött friss házi zsömlével fogyasztottam. Egyre jobb lesz a marhám. Tovább kísérletezem.


Köszi szépen a tanácsokat, az olajos pác tényleg sokat segített. Továbbiakban is fogom alkalmazni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése